Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu
YaBB - Yet another Bulletin Board

KotiOhjeitaHaeKirjaudu  

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Vastaa Lisää äänestys Lähetä aihe Tulosta
(Luettu 143 kertaa)
Jukka Harinko
Vieras

Ajopeli hakusessa
04/08/10 - 13:25:12
Lainaa 
Avoin kaikille vaihtoehdoille. Olen ainakin maastoajomielessä entry level-tapaus ja haen pyörää vanhan Cressu maasturin tilalle. "Uudella" pitäis pystyä ajamaan kevyttä maastoajoakin, mutta sen tulisi pystyä samaan kuin vanhakin sotaratsu, johon vaihdoin rullaavammat renkaat alle ja ajelin toissa ja viime kesänä säännöllisesti 20 - 50 kilsan maaseutulenkkejä sora- ja pikipintaisia maanteitä pitkin. Hybridiä en halua ja cyclocrossaritkin vähän arveluttaa,,,

Jukka Espoo/Lohja/Koisjärvi

jukkah(ät)metropolia.fi
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Vesku
Vieras

Re: Ajopeli hakusessa
Vastaus #1 - 04/13/10 - 22:26:36
Lainaa 
Terve

Mulla olis Corratec Bomberin keulalla myynnissä.Alkuperäinen keula tulee mukaan.Ajomukavuuta tuli uudella keulalla huomattavasti.Pyörä on XC mallinen.Pyörä on hyvä hiekkateillä ja poluilla.Runko koko on 5. Pyörän väri on keltainen.
Kunto on hyvä ja siisti.Kuvia voin lähetellä,jos haluat.
T.Vesku
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Vesku
Vieras

Vastaus #2 - 04/13/10 - 22:33:28
Lainaa 
Lainaus:
Terve

Mulla olis Corratec Bomberin keulalla myynnissä.Alkuperäinen keula tulee mukaan.Ajomukavuuta tuli uudella keulalla huomattavasti.Pyörä on XC mallinen.Pyörä on hyvä hiekkateillä ja poluilla.Runko koko on 5. Pyörän väri on keltainen.
Kunto on hyvä ja siisti.Kuvia voin lähetellä,jos haluat.Pyörä on Lohjalla.  vaives_1@hotmail.com
T.Vesku

Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Jukka Harinko
Vieras

Vastaus #3 - 04/21/10 - 13:48:51
Lainaa 
Lainaus:
Lainaus:
Terve

Kunto on hyvä ja siisti.Kuvia voin lähetellä,jos haluat.Pyörä on Lohjalla.  vaives_1@hotmail.com
T.Vesku

Kiitos tarjouksesta. Päädyin kuitenkin ostamaan uuden pyörän pitkällisen veivaamisen ja pohtimisen jälkeen ja useita pyöriä hartaudella koeajettuani. Vaikka mainitsinkin, että hybridiä en halua, päädyin [url]Sellon Pyörässä[/url] virailtuani ja muutamaa vaihtoehtoa (mm. crossaria) pari kertaa koeajettuani Spessun Crosstrail Expertiin. Kaunis pyörä ja vielä jopa erittäin hyvä ajaa  Hymiö
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Vastaa Lisää äänestys Lähetä aihe Tulosta
Ajopeli hakusessa
Avaa esikatseluikkuna Esikatselu
Viestikuvake:
Nimi:
Sähköposti:
varmistuskoodisi on:
Kirjoita teksti täsmälleen samoin kuin se kuvassa näkyy. Isoilla ja pienillä kirjaimilla on merkitystä.
Varmistuskoodi:
Aihe:
Viesti:

Enintään 10000 merkkiä. Merkkejä jäljellä:
px

Älä käytä hymiöitä: Rasti tämä, jos viestisi sisältää koodia (tai et pidä hymiöistä).
Pikanäppäimet (vain uusimmat selaimet): Alt+s - Lähetä, Alt+p - Esikatselu, Alt+r - Tyhjennä