Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu
YaBB - Yet another Bulletin Board

KotiOhjeitaHaeKirjaudu  

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Vastaa Lisää äänestys Lähetä aihe Tulosta
(Luettu 208 kertaa)
Timppa_H
MTB-Lohja jäsen

Poissa

Telttavahti
Lohja
Sukupuoli: male
Oktoberfest 2009 raportit ja jutut
09/27/09 - 10:49:47
Lainaa 
Hauskat oli ajot ja jälkipelit tänäkin vuonna  Hymiö
Fillarin palstalla on mun porukan reitistä oikein datatietoakin. Liessaaressa, Tallmonmäellä ja G-maastoissa käytiin. Ihan riittävästi oli ajoa mulle, vaikkei kilometreja ja ajoaikaa paljon ollutkaan kaikkien spekulointien, yrittämisten  Juustoinen suunniteltujen ja suunnittelemattomien taukojen  yms vuoksi.
Sattumia oli ainakin ison miehen näyttävä OTB, jonka siis näkivät muut paitsi minä. Iso mies 1/2 volttia ja iso pyörä (21" Remedy  Pelästynyt) koko voltti, KTM:n rengasrikko ja ?? Timi taisi jossain dropissa koeponnistaa etukeulaa, olikos muuta ?
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu

Kimmo K
MTB-Lohja jäsen

Poissa

Sukupuoli: male
Re: Oktoberfest 2009 raportit ja jutut
Vastaus #1 - 09/30/09 - 09:32:10
Lainaa 
Alun sähläämisen jälkeen meidänkin matka taittui mallikkaasti. Pari kertaa onnistuin eksyttämään peräpään, mutta Epa kampesi kunniakkaasti porukat takaisin reitille. Myös Mikko toimi tapansa mukaan nokkelasti hakemalla Unohdin Kengät Kotiin -miehen Liessaaren parkkipaikalta jonon hännille.
Kiitos kaikille osallistuneille, ryhmä oli lopussa varsin monilukuinen, mutta eteni ripeästi! Ensi vuonna mä ajan enemmän Talmomäellä, nyt osa parhaista poluista jäi ajamatta.
Siirry sivun alkuun

Have your heroes disappeared? - J. Hetfield

IP on kirjattu

Sivunvalintanappi Sivu: 1
Vastaa Lisää äänestys Lähetä aihe Tulosta
Oktoberfest 2009 raportit ja jutut
Avaa esikatseluikkuna Esikatselu
Viestikuvake:
Nimi:
Sähköposti:
varmistuskoodisi on:
Kirjoita teksti täsmälleen samoin kuin se kuvassa näkyy. Isoilla ja pienillä kirjaimilla on merkitystä.
Varmistuskoodi:
Aihe:
Viesti:

Enintään 10000 merkkiä. Merkkejä jäljellä:
px

Älä käytä hymiöitä: Rasti tämä, jos viestisi sisältää koodia (tai et pidä hymiöistä).
Pikanäppäimet (vain uusimmat selaimet): Alt+s - Lähetä, Alt+p - Esikatselu, Alt+r - Tyhjennä